zondag 15 juli 2012

Gebabbel, gelach en gezang verzekerd!

Dag avontuurlijke Liricezen!

Als Lirica op verre vliegreis gaat, dan volgen zoals steeds geweldige vertelsels over internationale vriendschappen, gastgezinnen die heel anders leven dan wij, een greep cultuur en natuur wat je niet alle dagen ziet, vakantieliefjes (mama's in kwestie: oppassen geblazen, Lirica = koppelen! Look what happened to my sister en Charlesieboy toen we in Wenen waren, Anno 2007 (als ik me niet even van jaartal vergis)) en vooral "ik heb een festivalgevoe-hoel!!!". Ik kan me zo voorstellen hoe gezellig en spannend het daar allemaal aan toe gaat! Jullie episteltjes worden hier met plezier gelezen en herlezen. Zo kunnen we mee de sfeer opsnuiven. Ik kijk al uit naar foto's én de film "Gebabbel, gelach en gezang in South-Africa", directed by Robby Gerry, starring Lirica girlies en de hele Christianecrew.

Geniet nog van jullie laatste dag/dagen (wanneer was het vertrek daar weer gepland?) en tot gauw in druilerig Belgenland.

Bruin-want-op-vakantie-geweest-maar-al-aan-het-vervellende Frey Hey Hey!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten